vrijdag 24 augustus 2007

Growing up

Growing up means learning new things, developing a taste for things in life. It's a continious process of change. I feel like I've grown out of my 'old' blog and in need of something new.

A new blog, new content, wel maybe not all new, but more about books and fiber and less chit-chat.

I was writing in Dutch, with English translations. I will change that too. Here I'll be blogging in English and write small summaries in Dutch. English is not my native language, so it won't be perfect. Please let me know it I have made any mistakes, so I can correct them.

So here I am. On Blogger with Books & Fiber.

Opgroeien houdt in dat je nieuwe dingen gaat leren en een smaak voor de dingen in het algemeen gaat ontwikkelen. Ik heb het gevoel dat ik uit mijn oude blog gegroeid ben en dat ik toe ben aan iets nieuws. Een nieuwe blog, met nieuwe inhoud. Niet helemaal nieuw, maar meer over boeken en vezels en minder over koetjes en kalfjes. Ik schreef op mijn oude blog in het nederlands en dat vertaalde ik in het engels. Nu schrijf ik alles in het engels en maak korte Nederlandse samenvattingen.

Dus hier ben ik, op Blogger, met boeken en vezels.

5 opmerkingen:

triconette zei

Gefeliciteerd, want het is toch een soort jarig zijn. :-) Ziet er strak uit! Daar hou ik wel van. Persoonlijk zou ik fibers niet met vezels vertalen...vezels zitten in je eten. Hier heeft het de betekenis van draad. Doe je nog wel af en toe een fotootje? En misschien moet je even kijken of je de manier waarop mensen een reactie kunnen geven kan veranderen. Nu kan ik alleen via een google-account/gmail reageren en niet iedereen heeft dat.

kees zei

Ga je in Amerikaans of Brits schrijven?
Fiber is Amerikaans, fibre is Brits.

Marc zei

Ik blijf jou alle blogs achtervolgen. Ziet er wel strak uit hoor, nog een beetje kaal & duister, maar ik ben benieuwd...

Anoniem zei

Kan ik me ook op deze abonneren?
Dan kan ik weer al je berichten gemakkelijk volgen.

Ennuh, het is inderdaad nog een beetje duister. Waar is het lichtknopje? ;)

Marion zei

@ Triconette: bedankt voor de tip mbt het reageren. Heb ik inmiddels aangepast. Maar vezels is als verta;ing voor mijn blog het juiste woord, omdat er hier en daar ook wel een logje over eten zal komen, en vergeet de geek in mij niet *lol* Dus (glas-)vezel en pc-gerelateerde onderwerpen worden ook niet geschuwd.

@ kees: ik hussel alles lekker door elkaar, ik vind Fiber mooier staan dan Fibre ;D

@ marc: het is inmiddels al minder kaal, en het duistere vind ik wel leuk. :D

@ Jet: links om de hoek *lol*